"Sandra helpt je zien waar je kracht zit, leert je met frisse blik naar jezelf kijken, naar wat je doet én hoe je dat doet. Ze is een kennisoverdrager in hart & nieren en is duidelijk gewend om met mensen te werken. Ze weet veel, kijkt met haar hart, is oordeelloos, open en opbouwend direct"
Als ondernemer heb je hoe dan ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Als ondernemer ben je onderdeel van de maatschappij. Wie jouw klant ook is. En heb je er weleens bij stil gestaan dat je misschien zelfs wel klanten mist, omdat je bijvoorbeeld
- een hoge drempel bij je voordeur hebt
- de tafels en stoelen in jouw restaurant zo dicht op elkaar staan dat er geen rollator of rolstoel (of kinderwagen) tussendoor kan
- er wel een toilet is, maar alleen bereikbaar via een trap
- het pinapparaat aan jouw toonbank vast zit en mensen daar helemaal niet bij kunnen
- ... vul maar in ...
- ... vul maar in ...
Behalve dat je in overtreding bent, omdat we als samenleving nu eenmaal een grondwet kennen en niet mogen discrimineren én getekend hebben voor het VN verdrag handicap*, maakt het de wereld gewoon niet echt leuker zo.
Dat kan dus beter.
En dat wil je.
Dat weet ik zeker.
En ik weet ook dat het niet moeilijk is. Omdat je altijd iets kunt.
Meer weten?
Laat me je spiegelen op wat jij doet, kunt doen en misschien beter kunt laten.
Met bevlogen groet,
Sandra